CV Marjolein van der Linden                                                                                         

Opleiding:
NIMA-A
HBO Communicatie
HBO Personeelsmanagement

Talen:
Nederlands: Moedertaal, spreken en schrijven uitstekend
Engels: Spreken en schrijven ‘near native’
Duits: Spreken redelijk, schrijven goed

Overig:
Crisis management
Herstructurering/reorganisatie
Medisch secretariaat
MS Office
Exact Online 
Exact Globe
Account View
Rijbewijs B
BHV certificaat

Kernwoorden:
Flexibel
Efficiënt
Accuraat
Oplossingsgericht
Creatief
Stressbestendig

Werkervaring:
2015-heden
Eigenaar van MarjoleinInschakelen en Office Heroes .
Onder meer werkzaam als Trouble Shooter, Medisch Secretaresse, Persoonlijk Virtueel Assistente, Evenementen Organisatie, Administratief Medewerkster, Tekstschrijfster, Notuliste voor diverse opdrachtgevers. In het eigen Office Heroes ondersteun ik de ondersteuner. 
Tevens gastblogger bij www.businessupdates.nl.
2013 – 2015 
Office Manager bij een vereniging in de foodbranche
2011 – 2013 
Management Assistant bij een multinational in de foodbranche
2004 – 2011 
Office Manager / Vastgoedbeheerder / Personal Assistant bij een particuliere vastgoed-eigenaar
1997 – 2004 
Office Manager / P&O Manager voor een familiebedrijf in de recreatie-sector
1991 – 1997
Commercieel-administratief medewerkster binnendienst bij een multinational
1988 – 1991
Studie gecombineerd met secretaressewerk via uitzendbureaus


(Uitgebreid CV beschikbaar op aanvraag.)

Afdrukken E-mailadres